P4091027

*Bergambar bersama sifu..

Kali ini hamba selitkan sedikit jalur luar dunia seni seperti alam biasa. Selama dua minggu hamba dikuarantin di Akademi Kastam, Melaka untuk menyelami modul-modul sebagai seorang Jurulatih Senamrobik.

P4111036

*Bersama Geng Selangor…vanakkam..

Alam ini tidak begitu asing bagi hamba kerana perihal ini telah hamba selusuri semenjak lapan tahun yang lalu. Tapi demi menghargai pilihan jabatan dan menyahut seruan rakan-rakan dan diri sendiri ke arah kehidupan yang lebih sihat, hamba gagahkan jua.

P4081011

*Derita ujian teori…belajar ngalahkan doktor haiwan..

Kursus ini hamba lalui dengan penuh ketekunan demi menghargai kesungguhan para tenaga pengajar yang cukup bersemangat untuk mencurahkan ilmu pada kami semua. Jerit pekik menghantui tidur, meneman mimpi indah…itu semua harga yang tidak dapat dibayar oleh setiap antara kami. Kebiasaan kita menjadi guru membebel di depan, namun kali ini kita jadi peserta, bengang jugak rupanya..hehe

P4131053

*Ujian praktikal…bantai sajalah labu…

Beberapa perkara menarik bagi hamba pada kursus ini, pertamanya dapat menghangatkan kembali apa yang hamba pelajari 3 tahun lepas dan keduanya dapat mengumpul koleksi kawan-kawan baru mengisi ruang potret-potret kehidupan. Pergaulan kami seramai 42 orang peserta lebih menjurus kepada hubungan adik beradik yang mementingkan kemesraan dalam komuniti. Semoga kemesraan ini berpanjangan hingga hujung nyawa…Terima kasih kepada semua abang-abang, adik-adik, kakak-kakak kerana sudi memberi kerjasama sepanjang kursus ini…sesungguhnya kalian semua tidak akan mendapat lagi seorang penghulu se’gila’ hamba..ahaks..

P4111035

* The Daring Group 2009…Red Warriors..

Baru hari ini sempat menyentuh kerja hakiki seperti biasa…maka bermulalah sesi berkejaran hamba di alam asal tatkala mula untuk menyelesaikan kerja tertunggak selama dua minggu itu…

38 Responses


  1. datuk D on 16 Apr 2009

    hoo.. kalu terak urat lagi ni tok tahu laa..

  2. adleenn on 16 Apr 2009

    buleh doh tu jadi jurulatih senamrobik warga db.net….

  3. munkyG on 16 Apr 2009

    abe yi jelas kelihatan gembira dan ceria didalam setiap gambar yang dipamirkan..

    kenapa?

  4. arjunasukma on 16 Apr 2009

    DD -> kes ni yg jadi terik urat nih..darah nak kepala tidak seimbang dgn penghantaran oksigen..hehe

    leen-> sikit lagi kurus abis ahli dk.net

    munky G -> hanya semut mati kerana terlebih gula..kumbang xpendek umur kerana lautan harum bungaan..begitu juga abam yie..huhuhu..

  5. hUnnYBuNNy on 16 Apr 2009

    salam..hoho..abe yie..
    hurm..amboi..letak gbr yg pose hot2 je eh??

  6. arjunasukma on 16 Apr 2009

    hot cepat laku sket..besok kita smbung siri dua..demi keadilan sejagat..haha..

  7. senok on 16 Apr 2009

    aii bunyi kaba meniru lam perikso…

  8. arjunasukma on 16 Apr 2009

    yaakkkk..jgn dok gomo koksir la..hahaha..

  9. mafaka on 16 Apr 2009

    aaaiii…tok berapa sedap weh tgk gambar pegang ppalo lutut tuh…kalu ppalo lutut sdiri takpo..

    demo kena buat yie program senamrobik nih..program senamrobik utk menguruskan admin dk.net dulu..

  10. arjunasukma on 16 Apr 2009

    aaa…baru terperasan..rupanya lutut orang lain,ingatkan lutut sendiri..patut rasa lain macam jerk..hehe..kami adik beradik la..kalis rasa..ahaks..

    setiap perjumpaan kita lepas ni, kita kena lompat seround dua..kita tgk sejauh mana senamrobik berfungsi menyerap lemak tepu admin kita..hahaha

  11. alkebahi on 16 Apr 2009

    beraso nok senamraobik etek eh….kita gak terik orat sekali sebule tu kalu mujor….nak kenal wei sore bolh senamrobik sekali…nak wat modal ngarut jah kalu hok peseng tema kita doh koho banyak idea

  12. moka on 16 Apr 2009

    sikit jah kn ore jate…kena molek…

  13. Lokanbertepuk on 17 Apr 2009

    Napok berangin molek weh dlm gmbr ngelah tu…

  14. arjunasukma on 17 Apr 2009

    wat ubat jah..wi kendur urat..kekeke

  15. muslih_nusantara on 17 Apr 2009

    laku molek…kalu madu gak….manis tu manis lah…

  16. senok on 17 Apr 2009

    haha..kena alik kawe weh..moka dokse kurus kow? wak video senamrobik akademi arjunasukma plak la…

  17. datuk d on 18 Apr 2009

    dok berasa kalu tempoh kursus sebulan lagi dok berasa kena beli kereto sebutir lagi laa nampak gaya hehehe

  18. moka on 19 Apr 2009

    abe rela beli kalu adik nak…hahahaha

  19. kasmara on 19 Apr 2009

    aiii… saya tengok pung rasa berdebar dale dado… hahaha.. inikan abe yie yg menyaksikan secara live.

    patut la dale FB pung dia lain mace jah update…

    “Jago Abe Yie jago
    Jago belako lako
    Ingat ingat sokmo
    Ore rumah letak mano?”

    – lagu ‘Lodeh Mak Lodeh –

  20. arjunasukma on 20 Apr 2009

    sedap lagu pong..hehe

  21. moka on 21 Apr 2009

    tp buang dh gbr ganah tu…

  22. arjunasukma on 21 Apr 2009

    kena warning ko FBI..haha..takut masuk Guantanamo, Cuba..

  23. mafaka on 21 Apr 2009

    hahaha…nak kena pulah telinga ko FBI ko??

  24. arjunasukma on 21 Apr 2009

    xkena lagi..tp dekat2 la..hahaha..celakak sgguh..nyo berigat koktu..

  25. hUnnYBuNNy on 22 Apr 2009

    watpo glenya abe yie wei..
    gmbo kawe n d geng xdok pong…
    huhu..
    ini tidak adil!!!hahaha
    guraw jer ek…

  26. arjunasukma on 22 Apr 2009

    ok..petang ni a yie masukkan..jgn marah..sbb bnyk gambar kena sensor..hahaha

  27. mrzainria on 22 Apr 2009

    kawe tgk raso menarik la pulak senamrobik ni…demo arjuna tok sir buka akedemi senamrobik ko..kalu demo buko kawe nk join…tp oghe ngajar bui ko puak daring laa…baru cerah kit butir mato..

  28. mrzainria on 22 Apr 2009

    bakpo komen kawe xleh masuk…ko kroni2 je leh wat komen di web ni…

  29. mrzainria on 22 Apr 2009

    kalu xleh asuk nak wat guano…kawe ni sajo jo nk saing ngan puak demo…

  30. jemie kebah on 22 Apr 2009

    dok eh mana hak janji…..kawe narak ko 2 bule sekali senamrobik….juruletih dok jauh….ejah gak juruletih bulih sore….

  31. arjunasukma on 22 Apr 2009

    m zainria..sabar..pendatang baru perlu kelulusan admin..

    berbaik sangka sesama kita..kan manis gitue..hehe

  32. moka on 22 Apr 2009

    bersangka baik sesama islam

  33. datuk D on 22 Apr 2009

    sunggowhh..

    blog ini sunggoh Howt

  34. mrzainria on 23 Apr 2009

    yo ko..mgkin kawe ni kurang sabar..tp trima kasih la terima kawe…ni menunjukkan yg demo bagus bak saing ni..no wonder la uhave many frend ya….teruskan sikap terpuji ni dan akademi demo berkembang( puji ikhlas ni)….

  35. arjunasukma on 23 Apr 2009

    sama-sama kasih..raikan chenta..ahaks..

  36. MAHSE on 23 Apr 2009

    GUANO SENAM ROBIK DEMO JD PUN NOK SILAT NIII..HA HAA

  37. arjunasukma on 23 Apr 2009

    semulajadi ggitu nak wat guano?

  38. Cikgu Aisyah on 02 Mar 2011

    Salam… encik berada dimana sekarang? saya cedanag mencari guru arobik untuk aktiviti senamrobik guru dan staf di SMK AYER Lanas.. Mohon balas yer nie email saya..

    isyah_2291@yahoo.com.my


Leave your comment